zaterdag 8 mei 2010

SPRING TIJD IN VOLLE BLOEI!!!!een nieuwe bewoner: koning brulkikker voor zijn paleis Inticancha ("temple of the sun")

daslook voor de stupa en
dit plantje heet "look zonder look"

nee we vergeten de boeddha niet, en de boeddha ons niet ...





bloesem van het sinasappelboompje










seringen

en Ma (de moeder van Hans) nog steeds in volle glorie voor de appelboom in volle glorie


en de leuke beginvorm van de varen, met z'n eigenwijze krulkoppies


en de vlinders hebben de tuin ook weer gevonden, altijd leuk, van dat gefladder krijg je vanzelf goede zin ...

en ik zelf heb me weer genesteld op mijn plekkie onder de net opgezette luifel ... laat de zomer nu maar komen


Fifi is ook weer "lekker" bezig

de oude appelboom ... ja hij doet het nog steeds

het roodborstje komt goeiedag zeggen

onze nieuwe bewoners ...














judaspenning, je herkent hem bijna niet (omdat de penningen er nog niet zijn)

een bloemetje op het kiezelpad, dat zomaar spontaan opkomt ... hallo

en dit is kwee (ik wist het ook niet, Fifi heeft het mij verteld)

een prachtig kersenboom bij ons in de buurt


en van dit weten we de naam niet (geen paspoort, dus clandestien)

maar van dit wel: het is de skimmia

het Tibetaanse OM

het frisse groen van de treurwilg

mahonie

koninginnebloem (althans zo noemt Fifi het), officiƫle naam: Japanse roos


de pinksterbloem


ribes

klavertjes


appelbloesem in z'n prilste vorm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten